czwartek, 27 czerwca 2013

Black dress

Dochodzi już wieczór , dzisiaj troszke wyczerpujący dla mnie dzien ale lubie jak sie duzo dzieje najpierw oczywiście praca, pozniej silownia i las z mamusią oraz zbieranie jagód o dziwo nazbierałam tyle, że obdaruje moich bliskich :) starczyło i na pierożki  z jagodami, śmietana oraz cukrem pudrem jak i na bułeczki drożdzowe z nadzieniem jagodowym :)
Teraz niestety szukuje się do wyjścia , mała czarną plisowaną  kupiłam za grosze  :) Lubie czarne sukienki i mam ich przynajmniej 20 w swojej szafie a to w wydaniu glamour a to tez bardziej rockowym , dzisiaj połączyłam ze  złotymi dodatkami taką wersję lubie najbardziej :)








5 komentarzy:

  1. Ojej. Też bym zjadła pierożków z jagodami:D
    Sukienka super, bardzo ładnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! <3
    A te pierożki z jagodami mmmm uwielbiam,aż mi ślinka pociekła ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta sukieneczka! Cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje i zapraszam na pierożki do siebie do domku :*

    OdpowiedzUsuń