niedziela, 30 czerwca 2013

Colorfull jeans

Witajcie!
Dzisiaj trochę o spodniach, swego czasu bardzo chcialam zalozyć  nowe jasne spodnie oczywiście nie pozwalała mi na to moja figura, byłam o 42 kg cięższa...więc i dopasowac spodnie  było cięzko, przywiezione z Koln 3 pary spodni w kolorze czerwieni, bieli i różu niestety były za ciasne . Dopiero niedawno z powodzeniem mogę nosić kolorowe spodnie i to w nie byle jakimn rozmiarze ale 38/40 !
Dlatego ,że jestem niska zawsze do kolorowych spodni zakładam szpilki, aby wydac się bardziej smukłą. Efekt sami ocencie, bluzeczka ma taki fason który pogrubia więc jakos niespecjalnie ejste,m do niej przekonana pozatym jest o 4 rozmiary za duża :) Ale jakoś z sentymentu nadal trzymam ją w szafie :)


Bluzka ; H&M
spodnie : Reserved
obuwie : Ideal from Perfect Style

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna bluzka, chcę taką !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz 42 kg? Niesamowite, gratuluje bo wyglądasz świetnie, tak trzymaj, świetne spodnie i bluzeczka a buty szpilki to strzał w 10...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak 42 kg chcialabym jeszcze jakies 12 kg schudnac :)
    te kg to efekt kuracji hormonalnej....bardzo po niej przytylam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takowe kolory spodni! Ślicznie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kolory ;) Gratuluję utraty wagi ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancki ubiór i ślicznie wyszłas :)

    OdpowiedzUsuń