piątek, 5 lipca 2013

Shorts

temat dzisiaj dosyć ciekawy a więc założylam shorty w sumie zdobyte za smieszną kwotę 4 zł i to nie byle jakiej firmy a pochodzące z  H&M
w sumie to moje 6 szorty w tym roku , zaczełam przygode od jeansowych lekko przed kolano  :)
Te szorty sa rozmiaru 38 , oczywiście nie mam mega długich i mega zgrabnych nóg jak modelki Victoria Secret, ale mam tez dystans do siebie i w tak upalne dni jak dzisiejszy nie mam zamiaru ,,kisić się '' w jeansowych spodniach :)









spodenki : H&M from second hand
bluzka: Reserved
kolczyki : Orsay
buty :CCC

6 komentarzy:

  1. Świetne spodenki! Tu nie chodzi o figurę, a dobre samopoczucie w swoich ciuchach, dobrze wyglądasz :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka, ładne, pastelowe kolorki...pozdrawiwm...

    OdpowiedzUsuń
  3. mają super kolor, dobry łup ;)

    OdpowiedzUsuń