wtorek, 2 lipca 2013

swim suit

Dzisiaj trochę na temat bikini.... to moje 2 bikni które w tym roku moge wreszcie założyć....po tym jak przytyłam nie moglam pokazywac się w bikini....ale dzieki siłowni diecie i basenom udalo zrzucić się zbędny balast i obecnie z powodzerniem mogę paradować w bikini. co prawda nadal stosuje diete i chodze na silownie ale basen typowo wyczynowy zamieniłam na mniejszy w którym się tylko relaksuję a pływam oczywiście na wypadzikach nad jezioro.  Jeden ze stroi kąpielowych ma trochę różne odcienie, ten w kolorze kolarowym, przymierzałam  mnóstwo strojów kąpielowych ale albo miały za duża górę albo za bardzo wyciety dol albo tez za duzy dól wszystkie kupiłam w  outlecie To Next, oczywiście mam jeszcze chrapkę na nowe stroje ale obiecalam sobie,że zakupie jak schudne jeszcze 10 kg :)









4 komentarze:

  1. Oba ładne...pozdrawiam i miłego dnia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia Mel B - ABS , na pośladki i na brzuch
    Ewy Chodakowskiej - Skalpel , kiler i turbo spalanie .
    Dopiero zaczynam . a teraz przez remont nie za bardzo mam jak ćwiczyć ;/ więc narazie wykonuję ćwiczenia Mel B . A Ewy zacznę jak to wszystko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki abyś wytrwała w postanowieniu :)
    Nie przepadam za różem ale krój ładny :)

    OdpowiedzUsuń