środa, 18 września 2013

Hey

Heyka! Bardzo dużo czasu mnie tutaj nie było, ze względu na urlop który spedzalismy poza domem jak i rownież w obecnej chwili pochłoneła mnie całkowicie praca, pod koniec tego miesiąca zaczynam kolejny kurs wizażu i niestety wracam już na studia, będę tutaj wklejac posty typowo jesienne. W tym roku jesienne trendy bardzo przypadły mi do gustu, modne są między innymi kwieciste sukienki, spódnice, marynarki jak i motocyklowe botki, pozatym pudrowy róż nie tylko będzie noszony w ciepłe dni ale ma też ozywiac ba! nawet grac głowną rolę w naszych stylizacjach :) ogólnie jestem przygotowana na sezon jesień zima i postaram się zaciekawić was moimi stylizacjami. Wkrótcę wkleję także zdjęcia z sesji zdjęciowych oraz inspiracje wnętrzarskie! Także do dzieła :)


1 komentarz:

  1. kusicielka : )
    zapraszam do mnie http://florentinasfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń