niedziela, 6 października 2013

Birds Blouse

Witajcie! Pisałam niedawno na temat trendów w nadchodzącym sezonie jesień -zima, jednak jak wiadomo nie każdemu to pasuje to raz a dwa nie każdego stać aby co roku zmieniać garderobę po to tylko być,,modną'' . Wczoraj po zajęciach mimochodem zaszłam do jednego z lumpeksów znajdujących się w pobliżu, ba upolowałam dla mamy jej wymarzoną sukienkę,którą szukała już ponad 4 miesiące, a drugi łup to owa koszula,którą przedstawiam wam w dzisiejszym poście. Koszula wyniosła mnie całe 8 zł.... pomyślałam w sumie do czego będzie mi pasować. Po wypraniu i wyprasowaniu doszłam do wniosku,że jest SUPER ! Ma fajny fason, jest z szyfonu i co najważniejsze pasuje do moich kozaków i torebki, które zeszłej zimy zdołałam upolować na wyprzedaży ( w tym roku widzę identyczne kozaki w cenie 100 zł....a zakupione za 79 Różnica!).
 Może to nie wpisuje się znacząco w trendy tej jesieni, jednak pamiętajcie kozaki w kolorze karmelowym jak też torebki każdej jesieni będą wyglądać fajnie, niezależnie od tego czy króluje kobalt  czy też czerwień, dodatki w tym kolorze zawsze się sprawdzą, ze względu na swoją uniwersalną formę. Podsumowując każda kobieta zawsze może się fajnie ubrać i to nie musi kupować ubrań za milionowe sumy, aby wygladać jak MILION DOLARÓW! Wystarczy trochę pomyśleć, poszperać :) Więc drogie Panie zanim zaczniecie obgadywać jedna drugą z zawiści czy też zazdrości ,,bo ona tak super wygląda, skąd ona ma na to pieniądze?!'' pomyślcie,że i wy możecie tak wyglądać i to nie za jakieś wielkie pieniądze, sama wiem,że czasami można ubrać się od stóp do głów i wygladać mega sexy za całe....uwaga! 3 zł :)



P.S. Zdjęcia jak ja wyglądam w ciuszkach wkleję niebawem. Obecnie znów jestem przeziębiona :(




 co do body, ja lubię je nosić zamiast podkoszulka, ze względu na to że bluzka jest dosyć prześwitująca potrzeba coś pod,,spód''











Bluzka : Dorothy Perkins SH 8 zł
spodnie: House - 89 zł
torebka : NN
buty : CCC 79 zł

bizuteria : H&M 15 zł




22 komentarze:

  1. Tez lubię "polować" w sh, bo można tam trafić na perełki. Jedynym minusem są rozmiary. Gdybym częściej trafiała na coś małego to na pewno kupowałabym tam więcej.
    Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm nie Ty jedna masz z tym problem :( ja niestety ta bluzeczke musiałam zwężać na szczęscie nauczyłam się troszkę szyć i przynajmniej zaoszczędzam na krawcowej :)

      Usuń
  2. Warto poszukać, dużo można kupić za małe pieniądze.
    Bluzka świetna, body będzie dobrze pasować pod bluzkę, ładne buty....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , wlasnie pomyslalam ze body to najlepsze i najwygodniejsze rozwiazanie a pozatym idealnie pasuje :)

      Usuń
  3. O jacie, ale piękna koszula! Uwielbiam takie perełki z sh ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super myslalam ze nie bedzie sie podobac :)

      Usuń
  4. Buty nie są w moim stylu ale koszula jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw:D lubie takie proste i niezobowiązujące zestawy:)
    Obserwuję z przyjemnością:)

    zapraszam do mnie --> curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Second handy są świetne. To prawda, że można się w nich ubrać modne i to w dodatku za grosze. Wystarczy mieć szczęście i wiedzieć, do którego ciuszka się wybrać. Świetne buty, mają super kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SH górą(!) hip hip - hura :D
    Super koszula :]

    Kochana - zdrowiej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. w ciucholandach można trafić na prawdziwe perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń