czwartek, 3 października 2013

Hot Jesień- Zima Trendy!

Heyka! Zaniedbałam bloga to fakt, jednak jestem już pomału przygotowana na sezon jesień zima i będę starać się wklejac jak najwiecej zdjęc tego co upolowalam, bądź też stylizacji na jesień zimę.  W tym sezonie jak zapewne juz więcie będzie królowac kilka trendów :
1.Elegancja Retro
Tak tak dokładnie to, zainspirujcie się starymi zdjęciami babci. Noście mocno taliowane, wąskie sukienki za kolano ,futrzane etole, buty typu tstrap, torebki kuferki. Portret damy? Murowany!
Sama osobiście zakupiłam futrzaną etolę, jednak bardzo lubię rockowe elementy i postaram się polączyć ją z rockowymi dodatkami .
2.Grunge
Masz sentyment do buntowniczych lat 90? ten sezon będzie dla Ciebie, jeśli tak jak ja lubisz ćwieki i inne metalowe ozdoby,może sama ozdobisz swoją nudną czarną ramoneskę badź też szpilki ? Nadasz im nowe życie, Czekają skórzane spodnie, kolorowe szpilki, futra,długie suknie w kwiaty, teraz grunge jest glamour !




3.Męski styl
Co nosi kobieta dandys? Niezmiennie garnitury :uszyte ze szlachetnych tkanin spodnie i dwurzędowe marynarki  . Kolory? Powściagliwe: beż, szarość, fiolet...Elegancja zobowiązuje!




4.Połysk! Liczą się proste i futurystyczne kroje. Połysk musi  być metaliczny, jednolity, głęboki! Uwaga! Najlepiej noszony od stóp do głów! Bez biżuterii, to sie nazywa bling bling z klasą.






5.Pastele!

Królowały latem, beda krolować i teraz. Jeśli biel to ciepła, śmietankowa...Róż herbaciany a popielaty- gołębi z nutą lila....Na przekór pogodzie noś jasne wiosenne kolory na tle szarych ulic zyskają dużo wdzięku i elegancji.
A ty promieniejesz!


6. Zwierzęce wzory!
Zapamiętaj na cały sezon : zwierzece motywy to nie kicz! Na prostych minimalistycznych ubraniach, bez biżuterii, za to w towarzystwie gładkich tkanin są ozdobne ale nie wyzywające!
Nie tylko dla lwic salonowych!




7.Płaszcz XXL

Ten o lini ,,A''/ najlepiej do kolan, z dużym wykładanym kołnierzem, w zdecydowanym kolorze. Inspiracje? minimalistyczne lata 60. lub romantyczne peleryny. Pod spodem zmieści się gruby sweterm więc nie musisz bać się zimna!






8.Futra!

Wszystkie kobiety je kochają, oczywiście mam na myśli te ekologiczne!
Najlepszy sposób by poczuć się jak gwiazda? założyć sztuczne futerko! Efekt murowany! Futerko możesz znaleźć w lumpku za grosze :) wystarczy poszperać! Ja swoje upolowałam za 20 zł :) jeszcze z metką !!! aaa :)



9.Kobalt
Mój ulubiony trend tej jesieni, uwielbiam swoja kobaltową spodniczke którą zakupiłam latem na przecenie w Reserved z 119 na 59 :) Najmodniejszy jest total look, jednak nie mam tyle odwagi aby ubrac się od stóp do głów w ten bardzo mocny kolor, więc będę go delikatnie przemycać do swoich stylizacji :)





to narazie tyle :) jutro pokaże wam moje łupki :)

2 komentarze: