czwartek, 17 października 2013

Jesień

Witajcie! Rzadko tutaj bywam ze względu na studia i prace, mam sporo na głowie szczerze mówiąc. Kończę obecnie jeden kierunek studiow ( fizjoterapię) i jednocześnie musze być na drugich studiach ,jak wiecie pracuje w sklepie budowlanym już od dłuższego czasu i tam również spedzam większość mojego czasu. Jednak ja nie o tym, ostatnio pisałam o pomocy dla Oliwki, potrafię robić rozne cuda i cudenka w sumie z niczego , więc zrobil;am dla Oliwi aniołka z masy solnej ktorego ozdobiłam farbkami akrylowymi po czym pomalowałam lakierem w sprayu, całośc super wygląda, obecnie zaczelam to robić dla znajomych na prezent, aż wkoncu zbieram zamówienia na takie różne cudeńka, wkrótce się tym pochwale na blogu i może dodam jakiś tutorial. Dzisiaj po powrocie do rodzinnego domu postanowiłam uwiecznić piękną jesień :)
Efekty sami oceńcie!











9 komentarzy:

  1. ale łądnie wyglądasz! Świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląsz na tle tak pięknej jesieni...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaż drobinka się z Ciebie zrobiła... :))
    Świetna stylóweczka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeszcze długa przede mną droga :( jeszcze jakieś 15 kg :(

      Usuń
  4. wspaniale, energetycznie
    super
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje slicznie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie;kobieco i z wdziękiem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie kobieco i z wdziękiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. odjazdowo wyglądasz ślicznotko *.*

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń