wtorek, 18 lutego 2014

Wiosna wiosna ach to Ty

Pogoda coraz lepsza, coraz bardziej wiosenna aż chce się żyć :)
Ja pomału chowam wszystko co zimowe aby zastąpić tym co kolorowe i wiosenne :)
Dobra myśl na dziś,, Stwórz coś z niczego '' :) Pewnie będziecie się zastanawiac czy mam rajstopy :) Bo są prawie niewidoczne owszem mam na sobie rajstopy firmy Gatta :) jestem z nich  mega zadowolona
torebke przywiozłam z UK nastomiast moje

 buty pochodza z



  https://www.facebook.com/pages/Roberto_pl/294825873973281?fref=ts  :) bardzo Wam polecam zakup bucików u




są mega wygodne i przede wszystkim na każdą kieszeń,:) A Wiadomo dzięki pięknym bucikom każda z nas może poczuć się wyjatkowa :)













coat/płaszczyk : RESERVED
DRESS/SUKIENKA : RESERVED
SCHOES/ BUTY : ROBERTO_PL
TOREBKA : NN Z UK

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sukienki i cudny naszyjnik ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory! Buty nie do końca mi sie podobają, ale torebka genialna. I masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń