czwartek, 27 marca 2014

Deszczowo

Witajcie!
Nie wiem jak u Was , ale u mnie nastała iście jesienna aura.. gdyby nie to,że drzewa pomału się zazieleniły mogłabym śmiało twierdzić ,że jest jesień. Jest zimno i deszczowo. Jednak mnie pogoda nie zniechęca, zawsze staram się wyglądać dosyć kolorowo. Dzisiaj postawilam na klasyczny trench w kolorze czerwonym i panterkowe dodatki. Wiele osób z mojego otoczenia wie,że uwielbiam panterkę :) Oczywiście wszystko z umiarem . Buty które użyłam w stylizacji pochodzą ze sklepu internetowego Perfect Style
Zapraszam Was do oglądania :)







płaszcz /coat : NN
buty : Perfect style
sukienka : Reserved
pasek : Tally Wejli
kolczyki : Tally Wejli
torebka: sklep w Koln
apaszka : sklep w Koln


14 komentarzy:

  1. Ślicznie i kolorowo, faktycznie na przekór pogodzie;) Ale wiosna już jest, u mnie kwitną drzewa i kwiatki na trawnikach. Niedługo wyjdzie słonko i zobaczymy świat w kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, na facebooku w grupie dla blogerów wkleiłaś swój link na bloga, masz może ochotę na wspólną obserwację?

    Daj znać ;) pozdrawiam ;* www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, ale najbardziej wpadły mi w oczko Twoje buciki - są przecudne <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co kochana i również dziękuje za miły komentarz i odwiedzinki:* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the coat!

    It will mean a lot if you have time to check my blog & if you like it maybe follow me ?

    Hope to see you soon on it ,

    Emily from PTT ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka moja, pięknie wyglądasz ;-*

    OdpowiedzUsuń