wtorek, 25 marca 2014

Pastele

Witajcie kochani!
Dzisiaj post dosyć spontaniczny . Zdjęcia zostały robione przed wyjściem na randkę . Jak wiecie uwielbiam kolorowe ubrania , dodatki i kolorowe , nietypowe buty :) Jednak dzisiaj w miarę klasycznie . Płaszcz miałam już w tamtym sezonie tak samo jak i spodnie , które obecnie zaczynaja mi pomału spadać :) Tego typu płaszcz można łączyć na wiele sposobów! Osobiście jestem w nim zakochana! :) Jak wiecie nie należe do chudzielcow obecnie nosze rozmiar 40 a czasami 38 jeśli się wcisne :) Jednak to nie znaczy ,że trzeba rezygnować z mody tylko dla tego że ma się większe uda czy też brzuszek! Nie przejmujcie się więc aż tak wyglądem! Najwazniejsze abyscie Wy dobrze czuły się ze swoim ciałem...w ubraniu...czy tez bez :) Nie ma ideałów, gdyby istniały świat byłby nudny :) Ja od ponad roku bardzo zdrowo się odzywiam i regularnie uprawiam sport a mimo to nie jestem szczypiorkiem :) Kochajcie się takimi jakimi jesteście! Zmiana stylu zycia to nie wszystko...trzeba tez zmienic nastawienie :)

Życzę Wam wszystkim aby wiosenna aura do każdego z Was dotarla! :)










płaszcz /coat : RESERVED
bluzka/blouse : h&M
spodnie/trousers  : RESERVED
buty/schoes : Deichmann
torebka/bag  : F&F ( TESCO)

22 komentarze:

  1. Sztuka życia polega również na tym, aby zaakceptować siebie w całości i nie mieć kompleksów.
    Świetnie siebie wystylizowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, chodz najbardziej podobają mi się szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny zestaw! strasznie mi się podoba! piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk :)
    http://wercia-kamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post spontaniczny, ale interesujący. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory i torebeczka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu trochę koloru na ulicach ! Dałaś czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak zwracalam na siebie uwage :) ale dobrze czuje sie w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w pastelach, świetny płaszcz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wyglądasz genialnie w tych pastelach!! Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!!pięknie wyglądasz!!!!zapraszam do siebie może wspólna obserwacja??hmm http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki wielkie za wszystkie komentarze! jestescvie cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe wiosenne pastele
    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń