piątek, 28 marca 2014

Pink dress

Witajcie kochani!
Dzisiaj post calkowicie oddający mój nastrój ! Sukienkę kupiłam rok temu kiedy to jeszcze nie wchodziła mi nawet ręka! Tak bardzo dużo schudłam, nie wiem czy o tym juz kiedyś wspominałam , ale moja metamorfoza zaczeła się od tego ,że dostałam swoją pierwsza wypłatę z pracy i postanowilam jak to kobieta :) wybrać się na zakupy...w oko wpadły mi 2 sukienki oczywiście obie były za male! tamtego dnia postanowiłam ,że za 3 miesiące wejdę w obie !  Dzisiaj jedna z nich juz jest zbyt luźna abym mogła ja nosić a tą noszę dosyć często , ponieważ to moja ulubiona sukienka. Ważyłam bardzo dużo , jednak dla chcącego nic trudnego. Obecnie uwielbiam bieganie i siłownie . Czasami jak nie mogę być na siłowni czuje się fatalnie, tak weszło mi to w krew.  Na pewno zrobię posta o mojej metamorfozie! Wiem,że jeszcze troszeczkę drogi przede mną ale i tak jestem szczęsliwa,że mogę tak wygladać jak teraz :)
Przechodząc do rzeczy , sukienka ma rozmiar 38 pochodzi ze sklepu Reserved, ma bardzo fajny materiał,który się nie gniecie. Do tego założyłam Ramoneskę z Tally Wejli :) plus moja ulubiona ostatnimi czasy torebeczka,którą dostałam od ukochanego z F&F . :)


Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do oglądania zdjęc :)











sukienka / dress : RESERVED
kurtka/jacket : Tally Wejli 
naszyjnik/ necklace : I am
buty/schoes : Ideal
torebka/bag : F&F


37 komentarzy:

  1. Piekna sukienka ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Kochana wyglądasz w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ramoneska, na taką poluję ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz w sukience ;3 a buty boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:)

    Zerknij czasem do mnie:
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest :)
    zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, chyba ci ją ukradnę :PP
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna sukienka, uwielbiam ten odcień różu :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka <3
    bardzo ładnie wyglądasz
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję przemiany, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz! :) Ta sukienka to to idealny fason dla Ciebie, kolor świetnie kontrastuje z Twoimi ciemnymi włosami :) Super, że dobrałaś pastelowe, jasne dodatki, przepięknie wszystko razem wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz w tej sukience! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna metamorfoza ! wyglądasz kwitnąco! tak trzymać i gratuluje tak wspaniałej metamorfozy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit, masz cudowne włosy!:)
    iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHANA ALE ŚLICZNIE! WYGLADASZ WSPANIALE !
    Kolor sukienki jest powalający!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. kusząco :)) fajne polaczenie :) dla mnie bomba, switne kolorki, jakos w tym wydaniu roz bardzo mi sie podoba :D!
    (zapraszam do przeczytania pierwszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz , bardzo fajna kurtka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka i śliczna torebka. A Ty wyglądasz rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie! Bardzo fajny blog, na pewno będę wpadać:)
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sukienka w bajkowym kolorze ;) w połączeniu z nude całość jest niesamowita.
    pozdrawiam cieplutko:*

    zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna torebka. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. Taką sukienkę, to bym przygarnęła do swojej szafy :)) Cudna jesteś w tym wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super połączenie barw i stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kompinacja odcieni różu, gratulacje takiej metamorfozy kochana!!!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/not-so-little-black-dress.html

    OdpowiedzUsuń