środa, 9 kwietnia 2014

Mobile inspiration Mix

Witajcie kochani! Dzisiaj post typowo ,,szybki'' :) Czyli inspiracje wiosenne górą! Jak wiecie uwielbiam ubierac się elegancko ale też bardzo kobieco i kolorowo! Moja miłość do kolorów jest ogromna . W mojej szafie raczej nie znajdziecie szarego koloru.Zazwyczaj jak ubieram coś czarnego to dodaje do tego mocny dodatek :) Dla mnie wiosna to kolory! To tęcza barw ! Kwiatowe motywy i przepych w barwach :) kolorowe ubrania nigdy nie wyjda z mody. Zawsze będą hitem :) Więc jeśli juz coś kupujecie to kierujcie się zasadą : Klasyka ale żeby nie było nudno w różnych odcieniach :) Czerń wiosna staje się nudna... Calą zime jest szaro, czarno pochmurnie więc trochę koloru nikomu nie zaszkodzi :)

 Zapraszam Was do oglądania zdjęć :)






17 komentarzy:

  1. U mnie również wiosna to przedewszystkim kolory a szczególnie ten piękny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zdjęcia :*
    Najbardziej podoba mi się ten tunel ;)
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taki wianek, ale do moich krótkich włosów wątpię, że będzie pasował :(
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowa sukienka mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe włosy to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM PASTELE!! IDEALNIE!!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam oglądać kolorowe ubrania, sama takich nie noszę, mam swoją okrojoną gamę ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!!! Wiosną kolorów jak najwięcej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie oglądać kolorowe ubrania ale bardzo mało takich w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jakie super inspiracje! Uwielbiam takie kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ah te pastele uwielbiam je tez:) wiosna to królowa pasteli;p

    OdpowiedzUsuń
  13. pastele to zdecydowanie kolory wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham pastele, kolorowe włosy i wielkie różowe okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedostatnie zdjęcie mnie zainspirowało bomba!
    happy Easter <3
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/cobaltlove.html

    OdpowiedzUsuń