niedziela, 6 kwietnia 2014

Yellow skirt

Witajcie kochane!
Dzisiaj post na szybko, pogoda nas nie rozpieszcza, obecnie pada, ale jeszcze wczoraj było cieplutko więc jak tylko moge staram się ubierać w sukienki lub spódniczki. Post taki typowo na codzień. Co prawda nie każdemu jest pisane chodzić w szpilkach bez problemu, ale powiem wam szczerze ,że dobre, wygodne buty to podstawa. Akurat szpilki nude są dla mnie najbardziej wygodnymi butami na obcasie! Reszta albo obciera mnie albo też spada z nóg :) Ramoneskę już widzieliście :) to jedna  z moich 5 :)

Spódniczka pochodzi ze sklepu coctail schock :)








spódniczka : Coctail schock
bluzka: SH ( vero moda )
ramoneska : Tally Wejlii
buty : Ideal ( NN)

21 komentarzy:

  1. spódniczka jest cudowna! ;) piękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)) fajna spódniczka :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tutaj u Ciebie, zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :)
    Świetnie wyglądasz!
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz niestety buciki już nie są dostępne u dziewczyny od której je kupiłam podobne znalazłam tutaj;
    http://www.sellyo.pl/product-pl-31763-828-Szpilki-NUDE-ANDRZEJKI-lakierowane.html

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie, bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały odcień spódniczki :) A oczy masz nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, spódniczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna spódniczka w świetnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne połączenie! świetne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja ! Bardzo kobieca i delikatna :) Marynarka urzeka ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz! :) śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń