piątek, 4 lipca 2014

Flower + blue + bear

Cześć!
W związku z tym,że mam troszkę wolnego czasu  wieczorami, chętnie zabrałam się za pisanie bloga co widzicie tutaj . Staram się regularnie dodawać posty tak jak obiecałam! :)
Dzisiaj prezentuję bluzkę,którą upolowałam ładnie mówiąć w second handzie za całe 1 zł. Często można tam znaleźć ubrania z drugiej ręki w bardzo dobrym stanie badź też w stanie idealnym ewentualnie nowe.  Kwiecista bluzkę trochę musiałam przerobic, ale efekt i tak jest dosyć fajny . Spódniczka pochodzi ze sklepu coctail schock i jest jedna z wielu w mojej kolekcji. Z tego sklepu posiadam wiele spódniczek w różnych kolorach o tym samym fasonie, począwszy od tej niebieskiej skończywszy na cytrynowej. Oczywiście postaram się Wam tutaj je zaprezentować. Spódniczka to alternatywa sukienki, możemy ją nosić dosłownie ze wszystkim, ożywi każdą stylizacje i nada jej wyjątkowego charakteru. Może być połączona zarowno z elegancką koszulą jak i z luźną bluzką. Nadaje się dosłownie wszędzie w zależności z czym ją łączymy. Warto zainwestować w taki zakup, ponieważ dzięki bazie w tym wypadku spódniczce możemy codziennie stworzyć niesamowity look , nie wydając fortuny na kolejne dodatki :)
Nie będę Was zanudzac długą notką więc zapraszam do zdjęć,które wykonała moja kochana Wiktorynka :* Najlepszy fotograf pod słońcem to zadziwiające jaki ona ma talent kocham :*























spódniczka: Coctail schock
pasek: River island
bluzka: sh 
buty: deichmann

2 komentarze: