wtorek, 12 sierpnia 2014

Plaid shirt and blue skirt

Witajcie!
Dawno nie zaglądalam na bloga w związku z tym,że spędzalam urlop wraz z najbliższymi. Nie wiem jak u Was ale u mnie temperatura sięga prawie 35 stopni celcjusza, zdjęcia przygotowałam juz wczesniej , gdyż w takie upalne dni stawiam na wygodę czyli preferuję jakieś szorty plus tshirt w sumie nic specjalnego :)
Sezon wyprzedażowy nadal trwa, a do sieciówek juz pomału wkraczają jesienne nowości :)
Dzisiaj przedstawiam Wam spódnicę ,która juz widzieliście na blogu jednak dzięki takim bazowym produktom mozna stworzyc mnostwo zestawów. Ja jestem z reguły praktyczną osobą i nie wyrzucam rzeczy którą raz mam na sobie bo wiem ,że jeszcze moze mi się przydać. Kiedy zakupowalam spodniczki odrazu wiedziałam ze będą ze mna przynajmniej kilka sezonów. Nie tylko tych letnich czy wiosennych, ale niebieska i różową spodniczkę mam zamiar wykorzystać też na jesieni :)






















2 komentarze:

  1. śliczna spódniczka, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory :) ślicznie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń