piątek, 13 listopada 2015

Autumn , black lace dress and pink details

Witajcie!
Dzisiaj post krótki niestety nie miałam wiecej czasu zeby zrobic lepsze zdjęcia, dopadla mnie jesienna chandra i nie mam ochoty na nic. Sweter znalazłam w szafie swojej mamy, a zakolanówki zakupiłam w Calzedonii, na nastepnych zdjeciach widzicie mnie w berecie i znow zakolanówkach , do tego załozylam  koronkowa sukienke ktora upolowałam w ciuchu nie pamiętam juz za ile ale na pewno za grosze, beret to mój ostatni nabytek z Sinsaya. Niezbyt podoba się mojemu chłopakowi ale mi się wydaje ze to must have tego sezonu, mozna go zestawiac na wiele sposobow. Chciałabym zwrócic rowniez uwage na pompon z futerka, ten akurat kupił mi ukochany w New Looku za jakies 24 zl :) są super! zmieniaja torebke niesamowicie :)


sweter: Mohito szafa mamy
zakolanówki: Calzedonia
buty : ccc









sukienka: NN second hand
pasek : River Island
beret: Sinsay
torebka: Mohito
puszek: NEW LOOK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz