sobota, 7 listopada 2015

Pink sweater

Witajcie!
Z racji tego,że niestety wzielo mnie przeziebienie z jesiennych fotek w lisciach wyszly nici...zostalam przykuta do łóżka i nie mam siły z niego się wydostac.
Dzisiaj na ogień pojdzie sweter w kolorze pudrowego różu, ostatnio mój ulubiony, sweter kupilam w rozmiarze M i jest dosyc obszerny, mieciutki a co najwazniejsze dobrze sie w nim czuje, mozna go nosic na rozne sposoby i w sumie to,że jest taki bardziej oversize odpowiada mi. Dzieki temu czuje się wygodnie i miło. Ja na jesienne wieczory takie zestawy lubie najbardziej proste i wygodne. Wygoda w domu jest bardzo istotną sprawa i stawiam ją na 1 planie tym bardziej kiedy jestem przeziebiona. Grzywke zaczesalam do tyłu :) takze nie zniknela :) 
Jeansy upolowałam w SH za całe 7 zł i jak dobrze pamietam pochodza z Atmosphere.
Dzisiaj kilka fotek w domowym zacziszu :)

sweter: New Look
naszyjnik : Tally Wejlli
spodnie : SH
















a teraz kilka fotek z Misiem od mojego ukochanego : KOCHANIE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



1 komentarz: