wtorek, 5 stycznia 2016

Mohito skirt with bows and pink sweater

Witajcie!
W tym poście główną uwagę chcę skupić na  moim prezencie urodzinowym od ukochanego a mianowicie na spódnicy z najnowszej kolekcji Mohito. Nie od dzisiaj wiadomo ,że to mój ulubiony sklep w którym najczęściej robię zakupy :) Kusi mnie nie tylko kolekcjami ,które prawie zawsze trafiają w mój gust ale również zapachem. Szczególnie chcę wyróżnić tutaj sklep Mohito w Centrum Handlowym Plaza w Lublinie  oraz w Tarasach Zamkowych. Ekspedientki są wyjątkowo miłe i uczynne i ten zapach ;) Zresztą sami odwiedźcie i poczujcie :) Przechodząc do rzeczy to już moja druga stylizacja z udziałem tej spódniczki, następną wkleje przy następnym poście :) Sweter również jest ze sklepu Mohito:)


Serdecznie dziekuję swojemu ukochanemu za cudowny prezent urodzinowy oraz Pani ekspedientce która pomogla mu dobrac uroczą bluzeczkę do spodnicy :) Pasuje idealnie :)













SPÓDNICA : MOHITO
SWETER: MOHITO stara kolekcja 


Bluzka o której mowa była w poście :MOHITO BLOUSE



1 komentarz: