wtorek, 5 stycznia 2016

Red blouse and black skirt

Witajcie ! Dzisiaj post z udziałem czerwonej, seksownej bluzki dla kobiet ceniących sobie elegancje i wygodę nawet zimą. Nasze zestawy zimowe wcale nie muszą być nudne i nikt tez nie powiedzial,że spódnice są tylko przeznaczone na wiosne czy lato. Jeżeli zakładam spódnicę zimową porą staram się ratować zakolanówkami czy też grubszymi rajstopami. Dobrym sposobem aby było nam cieplej jest zakładanie dłuższego płaszcza do krótszej spodniczki. Ja dzisiaj pokażę wam tylko i wyłącznie zestaw jak prezentuje się po zdjęciu płaszczyka. Do takiej stylizacji pasuje każdy kolor płaszcza oczywiście powinien on być bardziej elegancki i stonowany, w moim przypadku ratowałam się dłuższym czarnym płaszczykiem. Niestety nie mam zdjęcia w płaszczu, ale przy następnych postach postaram się wklejać zdjęcia całości. Bluzeczkę zakupiłam w Second Handzie za cale 1 zł....nie trzeba mieć dużego budżetu aby się modnie ubrać :) Spódniczka to prezent od siostrzenicy natomiast pasek jest ze sklepu River Island :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz