wtorek, 17 stycznia 2017

Make up

Witajcie!
Dawno tutaj nie wklejałam ,żadnych zdjęc ani też postów, dzisiaj postanowiłam przygotowac malutki post dotyczący makijażu, właściwie to bardziej pokazanie moich poczynań makijażowych.:)
Po pierwsze wklejam zdjęcie ostatnio zrobionych zakupów w Rossmanie:

Paletka z Wibo do konturowania twarzy 3 steps to perfect face, jak na moje poczatki z konturowaniem twarzy jest całkiem ok, ale lepsza od light bedzie paletka z napisem gold, nie bedzie tak swiecila się twarz, mi niestety znów nie udało je się upolować.
Szczotka tangle teezer gości u mnie juz 2 rok, jednak nie mam do nich szczęscia to już 4 szczotka która kupiłam , nie wiem na jak długo posłuszy.
Ulubiony podkład z Loreala True Match, jak dotąd jest całkiem okey, porównując z poprzednio używanymi podkladami, Nakładam go gąbeczką i naprawdę niewiele trzeba, aby wyrównać koloryt skóry. Puder transparentny tez gości co jakiś czas w mojej kosmetyczce, skusiłam się na Evelłine Cosmetics All day ideal stay, nie mam jeszcze zdania na jego temat, do tego zakupiłam jeszcze błyszczyk z wibo ,nie jest mega rewelacyjny, nie trzyma sie bardzo długo, ale za taką cene jest całkiem okey, do tego wziełam swój ulubiony jak dotąd korektor w pisaku magic pen z lovely oraz tusz do rzęs z Eveline Extension Volume, jak dotad ten tusz nie znalazl zastepcy w mojej kosmetyczce, wyprobowałam ich wiele ale jak dla mnie ten jest najlepszy.
Dzisiaj postawiłam na turkusowa kreskę wymieszana z czarną kredką, Turkusowa kreskę wykonałam metalicznym cieniem nakładanym  na mokro .
Nie jest to zapewne idealny makijaz jakby powiedziała wizażystka, aczkolwiek dopiero zaczynam eksperymenty makijażowe:))))



Zdjęcia wykonałam telefonem lg k8 lite



Nie wiem czy dobrze uchwyciłam tą turkusową kredkę ale bedę starać się dodawać coraz lepsze zdjęcia .Blog powstał z pasji, nie jest perfekcyjny:)





Naszyjnik jest z firmy Sinsay, a sweterek upolowany w SH :D


a tutaj prezent ktory dostałam od swoich ukochanych dziewczynek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz