sobota, 28 stycznia 2017

Sernik z rodzynkami na zimno

Wrzucam fajny i łatwy przepis na sernik ,,oszukany'' którego podstawowym składnikiem są serki homogenizowane:D Ja właśnie czekam aż zastygnie mój:)



Składniki: 3 opakowania (75 dag) serka homogenizowanego o smaku naturalnym, opakowanie serka homogenizowanego o smaku waniliowym,cukier waniliowy, 1 i 1/2 cukru pudru,szklanka mleka ,2 czubate łyżeczki mielonej żelatyny ,2 szklanki rodzynek:D ja daje więcej bo uwielbiam :D
3 szklanki dokładnie zmielonych herbatników.
Musze przyznac pieczenie to nie jest moja najmocna strona więc tez wybieram najłatwiejsze przepisy:D

spósób przygotowania:
1.Opłukane rodzynki przelewamy na sicie ciepła wodą ,odstawiamy do odsączenia.
2.Żelatynę moczymy w 2 łyżkach zimnego mleka ,gdy napęcznieje-zalewamy pozostałym ,wrzącym mlekiem ,dokładnie mieszamy,by się całkowicie rozpuścila,dodajemy cukier waniliowy,schładzamy.
3.Dużą tortownicę wykładamy pokruszonymi herbatnikami w takiej ilości,aby spód był dokładnie przykryty
4.Serki łaczymy z cukrem pudrem,wychłodzonym mlekiem z żelatyną,połową rodzynek ,wykładamy do przygotowanej formy .

5.Powierzchnię masy wyrównujemy , na wierzch sypiemy, w miarę równomiernie ,pozostałe rodzynki,lekko dociskamy i wstawiamy do lodówki 
UWAGA: Swój przepis zmodyfikowałam i dodałam migdały:)

Efekt przed końcowy:

Musi pozostać w lodówce nawet na kilka godzin:D
oby się udał:)))))
Przed podaniem sernik kroimy ostrym, cienkim,wygrzanym we wrzątku nożem:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz