sobota, 25 lutego 2017

Inspiracje wnętrzarskie

Witajcie kochani! Pomału idzie do nas wiosna a co za tym idzie czas zmian :)))
Dzisiaj pragnę was zainspirować zdjęciami znalezionymi w internecie odpowiadajacymi mojemu gustowi. Z racji tego ,że lubię odnawiać stare meble i rzeczy to postanowiłam zaczać szukać inspiracji.
Jestem troszkę niepoprawną romantyczką  wiec doskonale czuje się we wnetrzach kobiecych ale zarazem stylowych, z dodatkami kwiatów.
Obecnie u mnie mam ochotę zmienić wystrój jadalni :) czasami nawet małe dodatki potrafią zmienic W moim nowym domu na pewno nie zobaczycie nowoczesnych mebli, a bardziej te stylizowane na stary styl bo taki mi najbardziej odpowiada.
Meble nowoczesne proste niekoniecznie do mnie przemawiają .Lubię pomieszczenia z charakterem....przytulne i ciepłe:)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz