poniedziałek, 6 lutego 2017

Propozycje prezentów Walentynkowych dla niej i dla niego

Witajcie!
Dzisiaj postanowiłam napisać post dotyczący zbliżającego się święta wszystkich zakochanych a mianowicie Walentynek. Nie od dziś wiadomo,że podczas tego dnia obdarowujemy sie prezentami małymi czy dużymi....nie ważne:) Postanowiłam zrobić moją listę fajnych walentynkowych prezentów, może kogoś to zainspiruje;))))
Krótko na temat Walentynek:
Walentynki (ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św.Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.
Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami.


Ja od kąd pamiętam zawsze lubiłam to święto...:) ma swój klimat:)))
Niektórzy stawiają na praktyczne prezenty,które będą dodatkiem do kwiatów czy czekoladek bez ktorych raczej się w ten dzień nie obchodzimy:)
Ceny kwiatów tez w tym dniu pójdą ostro w górę ....np w moim mieście cena za sztukę jednej róży sięga nawet 15 zł:)
Na serwisach aukcyjnych możecie znaleźć sporo śmiesznych upominków np:

można znależć też gadżety do spania :


Bryloczek z imieniem czy też grawerem:






A może filiżanka pysznej kawy w takim oto zestawie:

lub też cudowne spa dla niej (alternatywa dla karnetu do spa we dwoje)




u mnie koszulki to juz wyczerpany pomysł ;) lub skarpetki;) mój ukochany dośyć czesto dostaje taki prezent więc będę musiała pogłuwkować:)))





Dla kobiet można pokusić się tez o komplet pieknej bielizny:
W sklepie intimissimi ruszyła sprzedaż walentynkowej bielizny:


biżuteria także na czasie zawsze i wszędzie :)))



a może warto potawić na coś z odzieży damskiej lub męskiej:







Fajnym pomyslem tez będzie flakon ulubionych perfum:


pomysłów na prezent jest wiele....ja nigdy nie odkładam zakupu prezentu dla ukochanej osoby na ostatnią chwilę....:)
Sami najlepiej znacie swoją druga połowkę i powiniście wiedzieć z czego najbardziej się ucieszy:)
Najważniejsze to spędzić ten dzień RAZEM w wyjątkowej atmosferze.....:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz