środa, 8 lutego 2017

Tagliatelle ze szpinakiem i fasolą

Witam!
Dzisiaj dodaję przepis na przepyszne danie z wykorzystaniem fasoli:)
czas przygotowania około 50 minut
składniki na przygotowanie potrawy dla 4 osób


Składniki:
400g makaronu pełnoziarnistego tagliatelle
250 g pieczarek
500 g mrożonego szpinaku
ser mascarpone około 100g
1 puszka czerwonej fasoli
1 średnia cebula
3 ząbki czosnku
3 łyżki oliwy z oliwek
bazylia, sól, pieprz do smaku
szczypiorek
ja swoje danie zmodyfikowałam i dodałam duszonego kurczaka oraz listek natki pietruszki na wierzch którą bardzo lubię. Zrezygnowałam również z solenia potrawy:)

Sposób przygotowania:
Makaron gotujemy zgodnie  z przepisem na opakowaniu.Pieczarki myjemy,obieramy i kroimy w plasterki.Fasolę odcedzamy.
W wolnej chwili:
Czosnek i cebulę siekamy na drobne kawałeczki .Na patelni podgrzewamy oliwę,wrzucamy cebulę i delikatnie podsmażamy,następnie po ok.30 sekundach wrzucamy czosnek. Dodajemy pieczarki i lekko dusimy pod przykryciem co jakiś czas mieszając. Zdejmujemy przykrywkę dodajemy pieprz i odparowujemy pieczarki.
Za moment dodajemy szpinak i całość podsmażamy co jakiś czas mieszając.
Wsypujemy fasolę,bazylię do smaku i chwilę podgrzewamy. Następnie wykładamy ser mascarpone i całość mieszamy do uzyskania jednolitego koloru. Mieszamy makaron z sosem , wykładamy na talerz i ewentualnie doprawiamy oraz wykładamy usmażonego na odzielnej patelni kurczaka. 
Posypujemy pokrojonym szczypiorkiem lub pietruszką.:)


a klimatu do pysznego jedzonka dodała kompozycja walentynkowa stworzona przeze mnie:




Busiaki!!!! i Smacznego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz