wtorek, 14 marca 2017

Black dress and pink bag

Dzień dobry wszystkim!
:)
Dzisiaj postanowiłam pokazac wam sukienko-tunikę upolowaną w SH.
Na codzień raczej unikam tak krótkich sukienek aczkolwiek poza pracą czasami lubię zaszaleć i wyglądać kobieco:)
Połączyłam czarną sukienkę z trenczem z Mango oraz torebką w kolorze różu.
Na wiosnę staram ubierać się w jasne,kolorowe ubrania ale dzisiaj mały wyjątek :)
Dla tych co nie należa do odważnych taką sukienkę mogę zaproponować z legginsami :)
Chcę Wam pokazać,że nie wydając dużo też można wyglądać ładnie....baaa przynajmniej sie staram :)
Nigdy nie zazdrościłam koleżankom,że mają takie ubrania czy takie bo raczej mam swój styl i lubię zakupy w SH. Wiekszość śledzących mojego bloga,może zauważyc ze kupuję w różnych miejscach po prostu to co mi się podoba:) Zarówno rzeczy z SH, sieciówek czy tez Internetu.
Nie trzeba ubierac się w drogie ubrania aby stworzyć fajny look:)))
Zdjęcia może nie są powalające ale będę nad tym pracować:)))



sukienka: SH New look
trencz: Mango SH
torebka: no name













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz