środa, 15 marca 2017

Różowa ramoneska i biały sweterek

Dzień dobry wszystkim!!!
Dziś pogoda nas nie rozpieszcza, więc zeby poprawić sobie humor postanowiłam tutaj znów zajrzeć. Pomału zaczynam się uzależniać od pisania bloga....Dzisiaj postanowiłam założyć biały sweterek podarte jeansy i ramoneskę. Wydaje mi się, że połączenie pudrowego różu z bielą zawsze jest ok :)))
Sweterek upolowałam na allegro za całe  7 zł , ma rękawy 3/4 i jest przyjemny w dotyku.
W sam raz na teraźniejsza pogodę. W zimie raczej bym w nim zmarzła:)
Ramoneskę kupiłam w Sinsayu i wykorzystuje ja czasem na wiosnę jak i na jesień. W lecie tez zdarzały się zimniejsze dni więc ramoneska w takim stylu była okey:)
Moje stylizacje raczej są na luzie i wykorzystuje rożne możliwości :)
Lubie zakupy w SH szczególnie cieszy mnie fakt jak udaje mi sie upolować coś fajnego i za takie małe pieniądze. Pozatym ciągnie mnie trochę do stylu Boho.
Niektórzy czytelnicy pamiętaja mnie jeszcze jako teższą osóbkę,która tez starała sie fajnie wyglądać i też niekoniecznie ubieralam się w drogie ubrania.
Owszem mam słabość do niektórych markowych rzeczy jednak staram się łaczyć je z tymi z SH czy z małych butików:)

Nie zanudzam Was tylko odsyłam do zdjęć:


ramoneska: Sinsay
Sweter: New Look Allegro
spodnie: No name ( bazarek)
torebka: Stradivarius
 
Spodnie z dziurami nie należą do ulubionych rzeczy przez mojego Narzeczonego :))))
ale są wygodne








Kilka razy ja !!!!:D



i znowu jaaaaa:DDDDD spam zdjęciowy :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz