wtorek, 7 marca 2017

Spring is coming

Witajcie ! U nas dzisiaj pogoda przepiękna utrzymuje się już od kilku dni więc postanowilam przywołać dodatkowo wiosnę pastelowymi kolorami i bluzeczką w motylki.
W moim życiu ostatnio nastąpił nieoczekiwany przełom i wkrótce będę dodawać też posty dotyczące tematyki ślubnej.Mój ukochany męzczyzna wkoncu mnie zaskoczył i się oświadczył:))))

W mojej stylizacji dzisiejszej królują jasne barwy bo takie raczej preferuję na wiosnę:))))
Na sobie mam płaszczyk z Mango upolowany podczas zakupów w SH za całe 26 zł:))))
Taki wspaniały SH można spotkać u nas w Lublinie na ulicy Wieniawskiej :)














Kwiaty teściowej :)))))


Mam na sobie:
płaszczyk Mango SH
bluzka Atmosphere 
torebka: Mohito
spodnie : Sinsay
buty :polskie buty Krzyś





Jestem szczęśliwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz