piątek, 17 marca 2017

Woman in dress

Dzisiejsza pogoda zaczyna nas rozpieszczać, co prawda staram się ubierac dosyć ciepło bo wieczory po wyjściu z pracy bywają chłodne, ale dość mam już grubych kurtek i płaszczy.
Często pogoda,,przez szybę'' wydaje się inna niż w rzeczywistości.....


Pomału szykujemy sie do generalnego remontu mieszkania i nasze życie ostatnio kręci się wokół ślubu i mieszkania.
Czasami niestety nas to przerasta, ale wzajemne wsparcie dodaje nam otuchy:)


,,Bądź przy mnie blisko
bo tylko wtedy
nie jest mi zimno

chłód wieje z przestrzeni
kiedy myślę
jaka ona duża
i jaka ja …

tego mi trzeba
twoich dwóch ramion zamkniętych
dwóch promieni wszechświata...''



Pozostawiam Was ze zdjęciami, ponieważ nastrój u mnie dzisiaj niezbyt ciekawy....












i może w kolorze....:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz